Αναγνώστες

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Rainbow post :D

Κοριτσια μου καλησπερααα!
Εχω μερες να γραψω καθως η διαθεση μου δεν ειναι και η καλυτερη αλλα σημερα μου ηρθε μια τρελη ιδεα να σας δειξω μερικα απο τα αγαπημενα μου προιοντα απο την PRONAILS.
Αριστερα βλεπετε ενα απο τα πιο γλυκα nude που εχω δοκιμασει και ειναι το νουμερο 172!Δεξια ειναι ενα πολυ απαλο ροζ εξαιρετικος συνδιασμος για ενα φυσικο γαλλικο!μπορει να σας φαινεται σκουρο αλλα πιστεψτε με δεν ειναι καθολου!ειναι το νουμερο 300.

 Και εδω βλεπετε ενα πολυ ωραιο σκουρο βισσινι-μπορντο.2 στρωσεις και κανει τα νυχια να δειχνουν πολυ κομψα!ειναι το νουμερο 257.
Ειναι πολυ καλης ποιοτητας δεν ξεφλουδιζουν, κρατανε τουλαχιστον τρεις μερες και γυαλιζουν ακομα και χωρις top coat.Η τιμη τους ειναι στα 6,70€ αλλα αξιζουν!!

Και αυτη ειναι η συλλογη μου απο ακρυλικα χρωματα για one stroke desing!Δεν ειναι τελεια??
Μπορεις να αναμειξεις 2-3 χρωματα και να ζωγραφισεις τα παντα!!Λουλουδια και πεταλουδες ειναι 2 απο τα αγαπημενα μου desing!Η μαμα μου κανει ΘΑΥΜΑΤΑ με αυτες τις μπογιες!ζωγραφιζει τα παντα σε οποιοδηποτε μεγεθος!!


 Βεβαια υπαρχουν και αλλα παααααρα πολλα χρωματα που με τον καιρο θα τα παρω ολα ;)
Αυτα απο μενα γλυκιες μου bloggers!
Φιλια!!


P.S.1 www.pronails.gr εδω θα βρειτε ολα τα προιοντα της εταιριας :*
P.S.2 ολα τα προιοντα τα εχω παρει με δικα μου λεφτα και η αποψη ειναι καθαρα δικη μου (για τυχον παρεξηγησεις)

15 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει μανό από την συγκεκριμένη εταιρεία αλλά το ροζ και το μπορντό φαίνονται φοβερά!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. einai para polu kala!!!den pizoun me tipota kai den ksefloudizoun!!einai polu wraia kai stin selida tous exei terastia poikilia xrwmatwn. :D

      Διαγραφή
  2. κι εγώ έχω ένα Nude! είναι τέλειο και έχει διάρκεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες κανε και εσύ το ίδιο..θα χαρώ πολύ να τα λέμε και να ανταλάσσουμε απόψεις..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ έχω το ροζάκι είναι υπέροχο χρώμα!
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομορφο το blog σου. μπραβο.. αυτο ειναι το δικο μου http://www.aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ το δημιούργησα πριν λιγες μερες θα χαρω να γινεις μελος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Poli oraio to blog sou ...... !! Kali sinexeia !!
    afto einai to blog mou www.beautyandmore-christina.blogspot.gr an thes mporeis na gineis melos
    ego molis egina sto diko sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο το blog σου! :)
    Τα νυχια σου στις φωτο πολυ ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. sou stelnw ena vraveio gia to blog sou!! :)
    http://gingerellasstories.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγάπη μου έχεις βραβειάκι!!!
    http://whathappensnowat.blogspot.gr/2013/05/first-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wow!So beautiful!Want them all!Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις βραβείο λιζάκι μου!!

    http://whathappensnowat.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή