Αναγνώστες

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Beauty tag :D

Καλησπέρα!!!
Η  φίλη μου Δέσποινα με έκανε tag και την ευχαριστώ πολύ.Οπότε είναι η σειρά μου και ....let's begin..!!
1)Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά?
Την ψυχική ομορφιά...και δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω σε αυτό το θέμα!
2)Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρία όσον αφορά τα κραγιόν?
KIKO!!!είναι απλά μια φοβερή εταιρία καλλυντικών και δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
3)Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρία όσον αφορά foundation και πούδρες?
Εδώ δυσκολεύομαι να απαντήσω καθώς δεν χρησιμοποιώ κανένα από τα 2 προϊόντα.Αλλά νομίζω πως θα πω ότι το foundation της INGLOT που μου έβαλε η Μαριάννα όταν με είχε βάψει στην συνάντηση μας τον Δεκέμβρη ήταν πολύ ωραίο.
4)Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ (μαντιλάκια/γαλάκτωμα)?
Bepanthol και μόνο.Έχω δοκιμάσει και μαντιλάκια και γαλάκτωμα αλλά δεν μου αρέσει καθόλου.Επίσης χρησιμοποιώ ελαιόλαδο ή αμυγδαλέλαιο που κάνουν πολύ καλό στα μάτια και τις βλεφαρίδες.
5)Τι υπάρχει στην τσάντα σας μαζί σας από καλλυντικό προϊόν?Τι δεν αποχωρίζεστε ποτέ?
Το αγαπημένο μου lip balm της Neutrogena!Άκρος ενυδατικό και απλά υπέροχο!!
6)Είναι μεσάνυχτα, είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο για το ντεμακιγιάζ σας?
Ούτε καν!!!!Αρχικά δεν βάφομαι πολύ, δηλαδή ούτε concealer, ούτε foundation, ούτε πούδρα ούτε κραγιόν.Μόνο λίγη mascara και το πολύ πολύ λίγη σκιά και όχι σε όλο το μάτι, ίσα ίσα να κάνω 2 διακριτικά "τόξα".Οπότε το πρωί εκτός και αν έχω γυρίσει νωρίς, περίπου στις 2-3.
7)Αγαπημένο βερνίκι για αυτή τη σεζόν?
Όχι μόνο για αυτή αλλά και για κάθε σεζόν ESSIE, άσχετα που εγώ δεν βάφω τα νύχια μου καθώς τα κάνω gel.
8)Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας?Ποιό είναι το δυνατό σας σημείο?
Για δυνατό σημείο δεν ξέρω, πείτε μου εσείς!!!Τονίζω μόνο τα μάτια μου όπως προανέφερα.
9)Συμπληρώστε την φράση "Μακιγιάζ για μένα σημαίνει..."
Σίγουρα όχι "πάστωμα"!!!!Είναι μια ιερή στιγμή για μένα...θέλω να μην με ενοχλήσει κανείς αυτά τα 7 λεπτά για να απολαύσω με την ησυχία μου αυτή την μοναδική διαδικασία!!
10)Ψεύτικα μαλλιά,ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια...Ομορφιά ή ανασφάλεια?
Το "ψεύτικα νύχια" δεν θέλω να το σχολιάσω καθώς είμαι επαγγελματίας ονυχοπλαστικός και η λέξη "ψεύτικα" είναι προσβλητική!!Όσο για τα υπόλοιπα....ας κάνουν ότι θέλουν...δεν με απασχολεί και δεν θα μπω στην διαδικασία να μπω στην ψυχολογία τους..δικαιωμά τους!
Τώρα θα tagαρω 2 από τα αγαπημένα μου blog
Την Ανατολή από το http://www.olini1989.blogspot.gr/
Και την Κλεονίκη από το http://www.notebookofclaire.blogspot.gr/
Αυτά από μένα!!
Καλά να περνάτε φιλία πολλάααα!!!

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ Λιζώκι μου! Bepanthol κι εγώ χρησιμοποιώ όαν δεν έχω κάτι άλλο! :) και τέλος για τα νύχια.. το τζέλ ειναι τέλειοοοο :) [τα αγαπώ!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή